TTW
TTW

Creta segue atraendo aos turistas globais coa súa autenticidade e sustentabilidade

Martes de novembro 26, 2024

O doutor Kyriakos Kotsoglou, vicegobernador de Turismo da Rexión de Creta, comparte información exclusiva sobre a participación estratéxica da illa en Philoxenia 2024 e a súa sólida visión turística. Coñecida polo seu encanto incomparable, Creta segue posicionándose como un destino principal, atraendo a millóns de visitantes anualmente de Europa e de fóra.

Participación de Creta en Philoxenia 2024 mostrou o seu compromiso de consolidar a súa posición como destino turístico de primeira liña. Cun amplo programa de promoción turística que abarca máis de 40 exposicións anuais, Creta aproveitou o evento para amplificar o seu atractivo global. Con un atractivo stand que destacou a beleza natural e os produtos tradicionais da illa, Creta mantivo máis de 30 reunións B2B con profesionais de mercados clave, incluíndo Dinamarca, Estados Unidos e India, fomentando asociacións estratéxicas para impulsar o turismo.

O marketing innovador fixo fincapé no encanto diverso de Creta, retratando as súas cidades cosmopolitas do norte, as paisaxes serenas do sur e o interior rico na UNESCO como un paraíso durante todo o ano. Ferramentas dixitais de vangarda, incluíndo o Incrible Creta portal, enriqueceu a experiencia do visitante mediante mapas interactivos e narracións inmersivas.

Aínda que Europa segue sendo o mercado principal de Creta, os esforzos de expansión teñen como obxectivo América do Norte e do Sur, o Golfo Pérsico e Asia. Espérase que o próximo aeroporto internacional de Heraklion catalice as rutas de voos directos, desbloquee novos mercados e mellore a conectividade global de Creta.

Creta segue encantando coa súa autenticidade, sustentabilidade e infinidade de ofertas, preparadas para atraer visitantes de todo o mundo mantendo a súa reputación como un verdadeiro "pequeno continente".

HComo aumentou a participación da Oficina de Creta en PHILOXENIA 2024 a visibilidade de CRETA como un destino turístico de primeira liña?

Cada ano Creta participa en máis de 40 exposicións turísticas e obradoiros e roadshows, tendo un dos programas de promoción turística máis completos entre destinos europeos e mediterráneos. Philoxenia 2024 , como en Atenas nuns días Internacional son as exposicións gregas que “enchen” o noso programa de promoción turística. Non son as exposicións co atractivo de WTM en Londres, ITB en Berlín ou TOP Resa en París, non teñen a duración o tamaño nin o tráfico CMT en Stuttgart, nin Fitur en Madrid, pero son as nosas exposicións nacionais e como tal. , nós, Creta seguirémolos apoiando, daremos parte da nosa brillantez como destino e tomaremos dela. Si a Philoxenia – Hotelia 2024 aumentou a nosa visibilidade como destino como xoia dentro da nosa promoción turística.

Podes compartir novas asociacións ou colaboracións formadas durante o evento que beneficiarán ao sector turístico de Creta?

A Rexión de Creta participou cun stand propio na exposición, mostrando as belezas da nosa illa e algúns dos seus marabillosos produtos tradicionais representativos. Paralelamente mantivo máis de 30 encontros B2B, con profesionais do Turismo de países como Dinamarca, Noruega, Francia, Bulgaria, Hungría, Polonia, India, Estados Unidos, etc. Así mesmo, o seu stand foi visitado, entre outros, por varios hostaleiros. e axentes de toda Grecia, así como moitos grupos de persoas que mostraron un verdadeiro interese pola información sobre Creta e o desexo de visitala persoalmente.

Que estratexias de mercadotecnia innovadoras se presentaron en Philoxenia 2024 para atraer a diversos grupos demográficos de visitantes a Creta?

Creta ten unha habilidade extraordinaria para seducirte coas súas historias. Este é o noso lema e a capacidade de Creta que ten tres caras diferentes. A súa parte norte, que reúne as grandes cidades, o 30% dos hoteis de Grecia, con atractivo para aloxamentos de 5 estrelas e vida cosmopolita, mentres que o seu sur é alternativo e encantador como un conto de fadas. Pero o seu lado verdadeiramente especial é o seu interior, cos seus sitios da UNESCO, montañas, gargantas e todas as belezas da natureza. Cun eixo de autenticidade e unha visión da súa sustentabilidade, Creta é diferente a si mesma, ten mil formas diferentes, é un continente pequeno e convida a descubrilo os 365 días do ano.

Como demostrou a Rexión de Creta o uso dos avances tecnolóxicos para mellorar a experiencia dos visitantes en Creta?

No portal web da Rexión de Creta, verás como podes explorar e descubrir todo os fermosos elementos da nosa illa. Mapas interactivos, material e contido de todas partes, vídeos famosos con fermosas historias que te levarán desde a praia máis concorrida ata o lugar máis desolado, dende a area ata as rochas, desde a cova onde naceu Zeus ata os seus portos venecianos. Entra, mira, explora, descubre, combina e para calquera dúbida que teñas a Rexión de Creta estará ao teu lado.

Que mercados obxectivo pretende perseguir para aumentar aínda máis o atractivo turístico da Rexión de Creta.

Europa, como líder do turismo mundial, é o principal provedor de Creta. Máis dun millón de alemáns cada ano e preto deles os británicos, os escandinavos invaden os lados occidental e oriental de Creta, os Países Baixos e Polonia, a Europa Central pero tamén os países do Mediterráneo e dos Balcáns, constitúen unha serie de visitantes. 6.5 millóns cada ano xunto con Israel e os EUA.

Os próximos mercados obxectivo a seguir son a expansión do mercado norteamericano e suramericano, pero tamén os países do Golfo Pérsico. Estamos traballando con moito coidado nisto, a falta de voos directos é un factor inhibidor, pero o novo aeroporto de Heraklion atraerá un gran número de novos voos directos e "despegará" Creta. Despois destes mercados segue Asia e, por suposto, o mercado ruso e ucraíno queremos volver xa que foi moi alto, ata o inicio da crise xeopolítica. Creta seguro que nos próximos anos se consolidará como un destino auténtico e sostible.

Foi un pracer para min facervos soñar despierto con Creta.

Compartir en:

Subscríbete aos nosos boletíns

« Volver á páxina

artigos relacionados

Selecciona o teu idioma

socios

en-TTW

Subscríbete aos nosos boletíns

Quero recibir noticias de viaxes e actualizacións de eventos comerciais de Travel And Tour World. lin Travel And Tour World'sAviso de privacidade.