Xoves, xaneiro 9, 2025
Quenia prevé un auxe turístico en 2024 con tres millóns de visitantes, impulsado polos ingresos crecentes, experiencias diversificadas e un sólido plan de recuperación post-pandemia.
Kenia prevé recibir tres millóns de turistas a finais deste ano, marcando un importante repunte para o sector turístico despois das graves perturbacións causadas pola pandemia de Covid-19 e o bloqueo nacional de 2020.
O secretario principal de Turismo, John Lekakeny Ololtuaa, destacou que antes da pandemia, o turismo contribuía con case o 10% do Produto Interior Bruto (PIB) de Kenia. Non obstante, a industria enfrontouse a un forte descenso durante a pandemia. Sinalou que o sector está agora nunha forte traxectoria de recuperación.
Durante o lanzamento da Estratexia Nacional de Turismo (NTS) 2025-2030 en Naivasha, Ololtuaa afirmou que as chegadas internacionais foron aumentando desde 2021, cun crecemento do 34% rexistrado. O obradoiro, organizado pola Comisión Económica das Nacións Unidas para África (UNECA), reuniu ás partes interesadas para colaborar na configuración do futuro da industria turística de Kenia.
O NTS ten como obxectivo esbozar estratexias para acelerar o crecemento e a diversificación do turismo. Ololtuaa fixo fincapé nos plans de asociarse cos gobernos comarcais para ampliar a oferta turística, incluíndo a promoción de encontros, incentivos, congresos e turismo de exposicións.
Os datos subliñan o impresionante repunte turístico de Kenia. As chegadas internacionais pasaron de 1.48 millóns en 2022 a 2.09 millóns en 2023, o que reflicte un crecemento do 31.5%. Os ingresos turísticos tamén aumentaron, ata alcanzar os 352.54 millóns de KSh en 2023, fronte aos 268.09 millóns de KSh en 2022. No primeiro semestre de 2024, o sector gañou 142.5 millóns de KSh, con 1,027,630 visitantes internacionais, un aumento do 21.3% no mesmo período.
Ololtuaa destacou que o NTS identificará os principais motores e facilitadores do crecemento turístico, proporcionando plans de acción para acadar os obxectivos económicos e turísticos nacionais. A estratexia abordará a mobilización de recursos, a creación de emprego, a comercialización e o desenvolvemento de recursos humanos, en consonancia coa Lei de Turismo, que obriga a desenvolver unha estratexia turística cada cinco anos.
Instou aos participantes a centrarse nos cambios estratéxicos, incluíndo o posicionamento de Kenia como un destino durante todo o ano, a creación de diversos produtos turísticos e o cambio de marca do país como un destino de viaxes sostible e de luxo. A estratexia tamén fará fincapé na transformación dixital, as prácticas sostibles e o financiamento innovador para apoiar o crecemento do sector.
A beleza natural de Kenia, desde as súas impresionantes praias costeiras ata a súa emblemática vida salvaxe, segue sendo un atractivo importante para os turistas internacionais. O turismo é a segunda fonte de divisas do país despois da agricultura, que contribúe ao 70% do PIB.
A nación afrontou retos importantes, incluíndo unha seca prolongada que afectou a 24 condados, matou máis de 2.4 millóns de gando e afectou gravemente ecosistemas como Amboseli, Tsavo e Laikipia-Samburu. Isto foi seguido por inundacións devastadoras, que prexudicaron aínda máis a vida salvaxe e as comunidades locais. Segundo o Servizo de Vida Silvestre de Kenia (KWS), a seca provocou a perda de 205 elefantes, 512 ñus e outra vida salvaxe en 2022.
A recuperación do sector turístico ofrece esperanza a millóns de persoas que confían nel para a súa subsistencia. Mentres Quenia recupera a súa posición, os esforzos en curso para reconstruír e reposicionar a súa industria turística sinalan un futuro máis brillante para a nación e a súa xente.
tags: visitantes internacionais, turismo de kenia, Industria da reunión, turismo sostible, Actualidade turística, Noticias de viaxes
Xoves, xaneiro 23, 2025
Xoves, xaneiro 23, 2025
Xoves, xaneiro 23, 2025
Xoves, xaneiro 23, 2025
Xoves, xaneiro 23, 2025
Xoves, xaneiro 23, 2025
Xoves, xaneiro 23, 2025